PETITES HISTÒRIES

Sant Jordi 2015 – Gràcies!

Deixa un comentari

Aquest Sant Jordi ha estat una mica diferent.

Just fa un any vaig enviar els primers tuits a un concurs, i em van premiar. Va ser el detonant.
Després, passat l’estiu, vaig animar-me a explicar petites històries. Des del setembre fins ara porto més de 150 escrits, entre tuits, microrelats, relats curts o micropoemes. Alguns per a concursos, altres per a crides a participar o simplement perque sí.

De les moltes propostes enviades al voltant de Sant Jordi he tingut la sort de guanyar alguns premis!!    (els veureu publicats al blog).
Això m’anima a seguir escrivint, però també em posa el llistó més alt!

En qualsevol cas, vull agrair els vostres comentaris i opinions, en especial als meus “comentaristes habituals“, no ho podria fer sense vosaltres.

I de nou, a tots, moltes gràcies per llegir-me!!

Anuncis

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

Deixa un comentari

