PETITES HISTÒRIES

Turisme històric

Deixa un comentari

El meu oncle és un científic que té la sort d’investigar sobre el que sempre l’ha apassionat: els viatges en el temps. Diu que, amb el seu equip de recerca, han fet realitat els “viatges exprés”. Segons ell, poden aparèixer en un moment concret del temps passat, estar-s’hi una estona i tornar al present.
Jo no em creia que fos cert, però em va dir:
– Te’n donaré una prova. Saps que m’interessen els moments històrics destacats, i que trobo significativa la seva representació pictòrica. Doncs m’he traslladat a alguns d’aquests moments. I, com sempre, portava amb mi el mòbil. Fixa’t per exemple en el quadre “La rendició de Breda”. Jo era allí quan el pintor va copsar el moment per a pintar-lo. Entre les llances dibuixades en veuràs una de curiosa. És el meu pal de ‘selfies’.
Vaig sortir corrent a comprovar-ho
.


Anuncis

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

Deixa un comentari

