PETITES HISTÒRIES

Decisions

1 comentari

Tot va començar un dia qualsevol. Estava aturat en un semàfor i, en posar-se verd, el cotxe va decidir girar a la dreta. Sí, sí, així com ho sentiu. Jo volia seguir recte, però el cotxe va decidir girar: va posar l’intermitent i va girar el volant. El vaig voler redreçar, però no hi havia força humana que pogués fer-hi alguna cosa. Perplex, al següent carrer vaig girar a l’esquerra per recuperar el camí que seguia. En fer-ho vaig veure pel retrovisor que al tram de darrera del carrer, per on no havia passat, hi havia els cotxes aturats tocant els clàxons. Què estrany!, vaig pensar.

Vaig portar el cotxe al taller. El mecànic encara riu ara… però tot i no creure’s ni mitja paraula, va revisar el cotxe. No hi va trobar res fora de lloc, ni en la direcció, ni en els llums.

Uns dies més tard, va tornar a passar: al final del carrer jo volia tombar a la dreta i el cotxe va decidir esquerra. Vaig sentir un soroll fort darrera meu: una moto va xocar contra el cotxe que acabava de girar a la dreta. Vaig quedar impactat.

Això s’ha anat repetint de tant en tant, sempre evitant-me algun problema. Jo ara ho tinc molt clar: quan el cotxe pren una decisió, no li porto la contrària.


Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

One thought on “Decisions

  1. jajajaja! molt bo. Tan de bo fós així!!!!!!

Deixa un comentari

