PETITES HISTÒRIES

Triant el futur

1 comentari

El meu germà tenia clar que volia ser metge. Jo era més de números i invents. Amb el meu mecano i els jocs de construcció… l’enginyeria em cridava!
La meva mare encoratjava el Miquel en el seu camí cap als estudis triats, però a mi em deia: ” No tinc clar que el món dels enginyers faci per tu…”.
Em vaig proposar demostrar-li que sí, que podia arribar-hi. Vaig treure sempre bones notes a l’escola i a l’institut.
A l’hora de decidir el pas a la universitat, em digué:
“I ja tindràs sortides professionals? Vols dir que et triaran a tu per a un lloc de feina entre tots els candidats? Mira que surten molts enginyers cada any de la facultat…”
“Sí, mama. Som quasi al segle XXI. A les dones també ens volen per a fer d’enginyeres.”
Ara segueixo pensant que tots hem de triar el camí que més ens agradi, i que les primeres que no podem posar-nos límits pel fet de ser dones som nosaltres mateixes.


Anuncis

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

One thought on “Triant el futur

  1. És la història de tantas dones….!
    Què bonic, el final és preciós i engrescador: Una història de superació i de tenir clar què és el que vols fer amb la teva vida “encara que siguis dona”.
    És tot un cant d’esperança.

    M’ha agradat molt.

Deixa un comentari

