PETITES HISTÒRIES

El control virtual

1 comentari

És hora de llevar-se. M’he despertat fa una estona, i és que avui estic especialment nerviós. Tinc un control! L’avantatge és que no m’he de moure de casa: és d’aquests controls que contesto a l’ordinador via l’examinador virtual. És tot un privilegi que el meu institut sigui dels primers a implantar el nou mètode d’aprenentatge amb les Aules Virtuals Minerva. Ens permet quedar-nos a casa alguns dies per anar treballant els diferents continguts al nostre ritme. De fet, de tots els temes proposats anem triant els que més ens interessen, busquem informació al campus virtual i a la xarxa, i prepararem nosaltres el que explicarem a la resta de la classe.
Però, tornant al control d’avui, la veritat és que no he tingut temps de preparar-me tot el temari, així que m’he fet una “xuleta” amb lletra gran i l’he enganxada a la paret, darrera la pantalla. La profe no ho podrà veure amb la webcam…

Això va força bé, me n’estic sortint! I només he mirat dos cops a la paret…

Ja està! Uff, quin pes m’he tret de sobre.
– Molt bé Pere, ja hem acabat. Ara si us plau, podries agafar la webcam?
– Com?
– Has de saber que tot i no estar amb tu, els mestres sempre ens adonem de certes coses, certs tics, certes mirades,  … Si us plau, gira la webcam i mostra’m els mobles i les parets del teu voltant.
Merda!


Anuncis

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

One thought on “El control virtual

  1. Molt bo! aquests estudiants…..se les inventen totes….. però “la policia no és tonta”!

Deixa un comentari

