PETITES HISTÒRIES

“Reprise”

Deixa un comentari

En sentir el despertador m’aixeco d’un bot. Bé, de fet, la veritat és que caic del llit. Què ha passat? No ho entenc. Sembla que sóc a la meva habitació tot i que veig les sabatilles com si fossin trineus. Ai, ai, diria que… m’he fet petita!!
Corro a mirar-me al mirall del lavabo, però sóc tan baixeta que no arribo enlloc. Torno a l’habitació i a l’ampit de la finestra hi ha el gat de Cheshire, ensumant cap a mi i llepant-se els bigotis. Se’m va apropant, i aquest cop no sé si em vol ajudar o més aviat el contrari.
De sobte sento una veu darrera meu:
-Alícia, vam quedar que ja no beuries més de les ampolletes amb cartells! -em diu ben enfadat el conillet blanc.


  • Presentat a la proposta La fábrica de paraules (responent a la minicrida 59: I si sona el despertador i…t’has encongit? I si … el gat es llepa els bigotis… –mira la proposta si vols saber les situacions proposades de partida-).

[Enllaç al relat al web de Vull Escriure]

Anuncis

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

Deixa un comentari

