PETITES HISTÒRIES

Innocent o culpable

1 comentari

Avui, que no hi ha escola, l’Albert és amb la seva mare. La Maria se l’ha endut a la feina, no vol córrer el risc que aparegui un blau al seu cos com l’altre dia. Ella no acaba de creure’s que es colpegés amb la porta. I si ha de presentar una prova contra el seu marit en un hipotètic divorci, no vol que sigui en el cos de l’Albert.

El seu marit, el Mateu… tan dolç que era al principi, però darrerament… Li ha deixat una nota a la porta per quan torni de la feina: “No truquis a la veïna per recollir l’Albert, ha vingut amb mi”.

Ara els seus horaris laborals són incompatibles. El Mateu fa el torn de nit a un hotel de la capital i ella hi neteja les habitacions. Va controlant al nen, que es mou pels passadissos de la planta on ella feineja. “No facis cap malifeta”, li diu. I és que ha vist un “No molesteu” a terra. A la següent porta el cartell mostra la cara “Arregleu l’habitació”. Quan hi entra, sorprenent la parella que es mou rítmicament al llit, obté la prova que buscava.


Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

One thought on “Innocent o culpable

  1. Molt oportú! Les casualitats de la vida ……que ,de vegades, ajuden! Molt bé!

Deixa'm un comentari! (no cal donar cap dada personal, es poden deixar en blanc)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.