PETITES HISTÒRIES

Versió original

2 comentaris

No sé què pensar d’aquest home. Primer ve tot seductor per aparellar-se amb mi, i després va i li diu al de dalt que jo soc qui li ha ofert a ell la poma del maleït arbre. És un mentider! Com s’ha posat el de les barbes… A més de perdre aquest fantàstic jardí paradisíac, de retruc som les dones qui ens emportem la pitjor part amb això de parir amb dolor. Mira, vaig a fer alguna cosa per distreure’m. Prepararé el sopar, que cuinar em relaxa. I ja que li agrada el color vermell al menjar, li saltaré a trossets aquest bolet tan gran, a veure si queda tip i em deixa tranquil·la una bona estona.


[Enllaç al text publicat al web Relats en Català]

Autor: M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit Blog: https://PetitesHistories.wordpress.com

2 thoughts on “Versió original

  1. És una obra molt imaginativa. Al cap i a la fi, la imaginació no és més que la barreja d’elements reals i/o, a la seva manera, ficticis.

    A més d’imaginativa, és de bona qualitat. Felicitats. M’ho he passat molt bé llegint-m’ho.

    Potser hauria de venir més sovint per aquí encara que no m’acceptin relats meus.

    .

    Bona tarda!!!

Deixa'm un comentari! (no cal donar cap dada personal, es poden deixar en blanc)

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.